Διδακτέα ύλη;

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, μετά από πολύωρη συνεδρίαση, αποφασίστηκε από κοινού να διορθωθούν τα γραπτά των μαθητών με βάση όσα προβλέπουν από τη μια η ύλη και από την άλλη στο κομμάτι παραγωγής λόγου (έκθεση) να ληφθεί υπόψη η συνδυαστική σκέψη των μαθητών, η εμπεριστατωμένη επιχειρηματολογία και η κριτική τους σκέψη

Τι είναι η ύλη δηλαδή; Η όποια αναφορά στην ύλη ως διδακτέα ύλη είναι πέρα για πέρα η πιο ανόητη αναφορά της έννοιας ύλη που χρησιμοποιείται. Δεν υπάρχει κανένα νοήμα να λέμε διδακτέα ύλη. Ας μας απαντήσουν οι φιλόλογοι σ’ αυτό, που ακόμα και αν δικαιολογηθούν οι λόγοι δεν σταματάει η ανόητη χρήση της.

“από τη μια η ύλη, και από την άλλη στο κομμάτι παραγωγής λόγου”: τι από την μια και από την άλλη; για να γίνει παραγωγή λόγου χρειάζεσαι εφόδια, πως θα μπορούσε διαφορετικά να παραχθεί ο λόγος;

“συνδυαστική σκέψη”: δηλαδή η σκέψη που λέει το ριγέ πουκάμισο ταιριάζει με τα καφε παπούτσια;

η εμπεριστατωμένη επιχειρηματολογία και η κριτική τους σκέψη”: θα μπορούσε να υπάρξει εμπεριστατωμένη επιχειρηματολογία χωρίς κριτική σκέψη; Δεν είναι και κριτική σκέψη η αμφισβήτηση αυτού που διαβάζω; 

Α, και το καλύτερο:
Καδής: “Όλοι οι υποψήφιοι θα αντιμετωπιστούν δίκαια“: πως είναι δυνατόν να αξιολογηθεί ο λόγος και η σκέψη πάνω στην βάση μιας δίκαιης αντιμετώπισης;

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s